سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گفت و شنود

گفت: مگر سران فتنه و اطرافیان آنها تا همین چند روز پیش علیه نظام اسلامی و قانون اساسی شعار نمی دادند؟
گفتم: بر منکرش لعنت، همه اظهارنظرهای آنها مکتوب و موجود است.
گفت: پس چرا حالا دوره افتاده اند و واسطه می تراشند که وارد حاکمیت شوند؟
گفتم: بعد از راهپیمایی بی نظیر و چند ده میلیونی روز 9 دی ماه، مدیران خارجی آنها نیز فهمیده اند که بد غلطی کرده بودند چه رسد به سران فتنه که... بعله...
گفت: آخه از قدیم و ندیم گفته اند که گرز باید خورند پهلوون باشه، وقتی از دست آمریکا و اروپا هیچ غلطی برنمی آید، این عده که جای خود دارند.
گفتم: افسر راهنمایی راننده متخلفی را متوقف کرد و می خواست جریمه کند، راننده گفت؛ تو می دونی من کی هستم؟ افسر گفت، هر کس می خواهی باش. راننده دوباره و سه باره با حیرت پرسید؛ مثل این که اصلاً متوجه نیستی من کی هستم؟ و افسر بدون اعتنا او را جریمه کرد و سپس پرسید حالا بگو کی هستی؟ و یارو جواب داد بنده حقیر، نوکرتم، چاکرتم، اصلاً بند کفشتم، نبند که خفه میشم!



کلمات کلیدی : سران فتنه، اغتشاش، گفت وشنود، واسطه، امریکا، قانون اساسی

آپلود عکس

آپلود عکس

... ...